Secția administrativă

         Scopul Secţiei Administrative este de a asigura un mediu de lucru sigur şi condiţii bune de lucru, precum şi calitatea mediului de lucru al tuturor colaboratorilor Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale.

         Secţia asigură buna funcţionare a Agenţiei, în ceea ce priveşte întreţinerea clădirilor, sistemelor de comunicare şi utilităţilor publice, alocarea şi folosirea raţională a resurselor etc.;

         ​În activitatea lor, angajaţii Secţiei se călăuzesc de:

SM SR EN ISO 9001:2015 Sisteme de management al calităţii. Cerinţe;

Declarația de politică în domeniul calității;

Alte acte în domeniu (legi şi hotărîri de Parlament, hotărîri de Guvern, acte normative ale Ministerului Sănătăţii şi Agenţiei, etc.).

Noutăţi

12
ian
2018

AMDM face totalurile primului an de implementare a proiectului Twinning

18
dec
2017

Preţurile de producător la medicamente, în scădere

29
noi
2017

Circa 360 de medicamente au fost înregistrate cu preţuri de producător noi

Development and support SEMSEO

(c) 2015. Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale