Secția administrativă

         Scopul Secţiei Administrative este de a asigura un mediu de lucru sigur şi condiţii bune de lucru, precum şi calitatea mediului de lucru al tuturor colaboratorilor Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale.

         Secţia asigură buna funcţionare a Agenţiei, în ceea ce priveşte întreţinerea clădirilor, sistemelor de comunicare şi utilităţilor publice, alocarea şi folosirea raţională a resurselor etc.;

         ​În activitatea lor, angajaţii Secţiei se călăuzesc de:

SM SR EN ISO 9001:2015 Sisteme de management al calităţii. Cerinţe;

Declarația de politică în domeniul calității;

Alte acte în domeniu (legi şi hotărîri de Parlament, hotărîri de Guvern, acte normative ale Ministerului Sănătăţii şi Agenţiei, etc.).

Noutăţi

06
mar
2019

Proiectul Twinning, încheiat cu succes la AMDM

20
feb
2019

AMDM a înregistrat preţurile la producător pentru două preparate, incluse în lista medicamentelor compensate

29
noi
2018

Agenţii economici pot solicita orice act permisiv, eliberat de AMDM, în format electronic, prin intermediul Ghişeului unic

Development and support SEMSEO

(c) 2015. Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale