Secția administrativă

         Scopul Secţiei Administrative este de a asigura un mediu de lucru sigur şi condiţii bune de lucru, precum şi calitatea mediului de lucru al tuturor colaboratorilor Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale.

         Secţia asigură buna funcţionare a Agenţiei, în ceea ce priveşte întreţinerea clădirilor, sistemelor de comunicare şi utilităţilor publice, alocarea şi folosirea raţională a resurselor etc.;

         ​În activitatea lor, angajaţii Secţiei se călăuzesc de:

SM SR EN ISO 9001:2015 Sisteme de management al calităţii. Cerinţe;

Declarația de politică în domeniul calității;

Alte acte în domeniu (legi şi hotărîri de Parlament, hotărîri de Guvern, acte normative ale Ministerului Sănătăţii şi Agenţiei, etc.).

Noutăţi

22
mai
2018

AMDM a emis 85 de decizii ce vizează licențierea activității farmaceutice în trimestru I, 2018

21
apr
2018

O delegație a ANMDM din România a efectuat o vizită de lucru în Republica Moldova

20
apr
2018

Comitetul Director al proiectului Twinning s-a reunit în cea de-a cincea ședință pentru a discuta rezultatele obținute

Development and support SEMSEO

(c) 2015. Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale