Secția administrativă

         Scopul Secţiei Administrative este de a asigura un mediu de lucru sigur şi condiţii bune de lucru, precum şi calitatea mediului de lucru al tuturor colaboratorilor Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale.

         Secţia asigură buna funcţionare a Agenţiei, în ceea ce priveşte întreţinerea clădirilor, sistemelor de comunicare şi utilităţilor publice, alocarea şi folosirea raţională a resurselor etc.;

         ​În activitatea lor, angajaţii Secţiei se călăuzesc de:

SM SR EN ISO 9001:2015 Sisteme de management al calităţii. Cerinţe;

Declarația de politică în domeniul calității;

Alte acte în domeniu (legi şi hotărîri de Parlament, hotărîri de Guvern, acte normative ale Ministerului Sănătăţii şi Agenţiei, etc.).

Noutăţi

15
oct
2018

AMDM a fost evaluată de către experţii europeni în cadrul unui audit BEMA

10
oct
2018

Problema raportării reacţiilor adverse la medicamente, discutată în cadrul conferinţei, organizate de AMDM

03
oct
2018

Performanţe noi obţinute de către LCCM

Development and support SEMSEO

(c) 2015. Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale